Sinds begin deze maand is FrontRow officieel bewoner van het Theater van de Sport. Hiermee zitten we letterlijk in het hart van de Sportboulevard van Zwolle. Een prachtige stap voor ons snel groeiend, ambitieus en sport gepassioneerd bedrijf. We kijken er naar uit om vanuit het Theater van de Sport, samen met onze klanten, de kracht van sport nog nadrukkelijker te gebruiken en te verwerken in concrete Marketing, Sales, HR en MVO doelstellingen.
FrontRow Sportmarketing & Events organiseert dit jaar wederom de Arne Slot Voetbaldagen. In navolging van het driedaags evenement vorig jaar in Bergentheim, organiseren we dit jaar drie edities. Speciaal voor de edities in Zwolle, Geesteren en Bergentheim lanceerden we een Arne Slot Voetbaldagen magazine! Dit magazine is ter promotie van onze evenementen en om ouders goed te informeren over wat hun zoon of dochter te wachten staat.
Na bijna een volledig jaar ondernemerschap neem ik je graag mee in de ontwikkelingen, kansen en mogelijkheden voor FrontRow. Ik zie o.a. een unieke kans voor FrontRow om de topsport en breedtesport, in de regio Zwolle, beter te verbinden aan het bedrijfsleven, herkenbaarder te positioneren voor de regio en als geheel landelijk (en internationaal) beter te vermarkten.
Met zijn iconische warming-up werd Diego Maradona een influencer, nog ver voordat marketeers het woord influencer bedacht hadden. Op de klanken van Live is life, zorgde Diego er voor dat hele generaties voetballers zijn voorbeeld probeerden te volgen. De warming-up werd een waar hoogtepunt. Huppelend, bijna dansend het veld opkomen, balletje de lucht in en in gedachten beginnen aan de perfecte Live is life warming-up.
"Wij weten hoe uitdagend het is om rendement uit sponsoring te halen. Maar wij lopen zeker niet weg voor deze uitdaging." Met een ongekende wil om te winnen adviseren wij bedrijven, clubs, sportbonden en gemeentes bij het ontwikkelen van prikkelende, onderscheidende en sport specifieke marketing, communicatie en sales strategieën en vraagstukken.
Je hoort en ziet het nog wel eens, bedrijven die groeiambities hebben en denken dat de sleutel tot groei ligt in het opschalen van de salesorganisatie. Oneliners als "Laten we (nog) een salestopper aannemen, die voor ons gaat jagen..." of "Onze buitendienst moet veel meer naar buiten, ze zitten de hele dag binnen..." zijn vervolgens de basis voor de 'strategie' die gekozen wordt.
Oktober is voor velen een echte overgangsmaand. De zomer ligt al ver achter ons en de winter komt met rasse schreden dichterbij. Alle reden om jou, via deze update, te voorzien van een gezonde dosis Premium Gifts, Premium Speakers en Premium Coaching inspiratie.
Namens FrontRow Premium Speakers waren we verantwoordelijk voor de line-up van drie rondetafelgesprekken. Met o.a. Henk de Jong, Dwight Lodeweges en Ronald Lubbers beschikte de Nationale Sport Vakbeurs over een kwalitatief erg sterke line-up.
Je zult in december de keuze maken om te stoppen met iets wat je met veel plezier deed en vervolgens in maart een afspraak hebben bij de KvK om je eigen business op te starten. Niet wetende dat, een dag nadat je jezelf hebt ingeschreven bij de KvK, de 'intelligente lockdown' persconferentie van Mark Rutte wordt gehouden en dat vervolgens heel Nederland (tijdelijk) op slot gaat.