Wij zijn blij dat we, met ons Premium Speaker label, ook dit jaar weer een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan het neerzetten van een sterke sprekers line-up. Arne Slot zal op woensdag 10 november als gastspreker aanwezig zijn op de Nationale Sport Vakbeurs. Naast de aanwezigheid van Arne zal FrontRow Sportmarketing & Events ook aanwezig zijn op de Nationale Sport Vakbeurs.
VoetbalSkills, één van de labels van FrontRow Skills & Fun gaat uitbreiden. Vanaf 1 november worden de voetbal activiteiten van VoetbalSkills ook aangeboden bij één van de snelst groeiende verenigingen van Zwolle, namelijk CSV’28. Ruim twee jaar was Tommy’s Voetbalschool de aanbieder van extra trainingen bij CSV’28 op zondagochtend. We zijn uitermate blij met deze gerichte uitbreiding van onze voetbalactiviteiten in Zwolle.
Zwollenaren Jakko Slot (FrontRow Sportmarketing & Events) en Edgar van Perlo (Ons Project) is het gelukt om de NK Padel voor de komende drie jaar naar Zwolle te halen. Padel is één van de snelst groeiende sporten in Nederland. De Zwollenaren spelen met deze ontwikkeling dan ook bewust in op de populariteit en verdere groei van de sport voor de komende jaren. De eerste editie wordt van 5 t/m 12 december 2021 georganiseerd in de IJsselhallen.
Wij hebben alweer voor de 5e keer de Skills Voetbaldagen bij vv Berkum georganiseerd. Met maar liefst 110 deelnemers, in de leeftijd van 5 tot en met 14 jaar, van 14 verschillende verenigingen uit de regio Zwolle hebben we er een fantastisch voetbalfeest van gemaakt. Wij zijn dan ook blij dat we op deze manier onze bijdrage kunnen leveren aan een sportiever en gezonder klimaat voor kinderen in Zwolle.
Matthias Odding is per 1 september 2021 het team van FrontRow Sportmarketing & Events komen versterken. Jakko Slot, oprichter FrontRow Sportmarketing & Events, is blij met de overstap van Matthias: "We kennen elkaar al vanuit onze periode bij PEC Zwolle en Matthias is vanuit zijn bedrijf Skills al enkele edities betrokken bij de Arne Slot Voetbaldagen. Deze overstap is dan ook een logisch vervolg op de goede relatie die we opgebouwd hebben."
Landstede Hammers en FrontRow Sportmarketing & Events starten een samenwerking. Deze week presenteren beide partijen een driejarenplan, waar FrontRow vanaf het eerste moment bij betrokken is geweest. FrontRow wordt als externe sales- en marketingafdeling verantwoordelijk voor de marktbewerking van Landstede Hammers in de regio Zwolle. Een mooie en uitdagende klus om topbasketbal in Zwolle nog beter op de kaart te zetten.
Sinds begin deze maand is FrontRow officieel bewoner van het Theater van de Sport. Hiermee zitten we letterlijk in het hart van de Sportboulevard van Zwolle. Een prachtige stap voor ons snel groeiend, ambitieus en sport gepassioneerd bedrijf. We kijken er naar uit om vanuit het Theater van de Sport, samen met onze klanten, de kracht van sport nog nadrukkelijker te gebruiken en te verwerken in concrete Marketing, Sales, HR en MVO doelstellingen.
FrontRow Sportmarketing & Events organiseert dit jaar wederom de Arne Slot Voetbaldagen. In navolging van het driedaags evenement vorig jaar in Bergentheim, organiseren we dit jaar drie edities. Speciaal voor de edities in Zwolle, Geesteren en Bergentheim lanceerden we een Arne Slot Voetbaldagen magazine! Dit magazine is ter promotie van onze evenementen en om ouders goed te informeren over wat hun zoon of dochter te wachten staat.
Na bijna een volledig jaar ondernemerschap neem ik je graag mee in de ontwikkelingen, kansen en mogelijkheden voor FrontRow. Ik zie o.a. een unieke kans voor FrontRow om de topsport en breedtesport, in de regio Zwolle, beter te verbinden aan het bedrijfsleven, herkenbaarder te positioneren voor de regio en als geheel landelijk (en internationaal) beter te vermarkten.
Met zijn iconische warming-up werd Diego Maradona een influencer, nog ver voordat marketeers het woord influencer bedacht hadden. Op de klanken van Live is life, zorgde Diego er voor dat hele generaties voetballers zijn voorbeeld probeerden te volgen. De warming-up werd een waar hoogtepunt. Huppelend, bijna dansend het veld opkomen, balletje de lucht in en in gedachten beginnen aan de perfecte Live is life warming-up.
"Wij weten hoe uitdagend het is om rendement uit sponsoring te halen. Maar wij lopen zeker niet weg voor deze uitdaging." Met een ongekende wil om te winnen adviseren wij bedrijven, clubs, sportbonden en gemeentes bij het ontwikkelen van prikkelende, onderscheidende en sport specifieke marketing, communicatie en sales strategieën en vraagstukken.
Je hoort en ziet het nog wel eens, bedrijven die groeiambities hebben en denken dat de sleutel tot groei ligt in het opschalen van de salesorganisatie. Oneliners als "Laten we (nog) een salestopper aannemen, die voor ons gaat jagen..." of "Onze buitendienst moet veel meer naar buiten, ze zitten de hele dag binnen..." zijn vervolgens de basis voor de 'strategie' die gekozen wordt.