20/6/2025

Unieke sportactivatie Intersport Project RUN

Project RUN, een unieke sportactivatie van FrontRow en Intersport bracht merk, mens en beweging samen. In Zeeland genoten 31 enthousiaste deelnemers van een inspirerende dag vol hardlopen, Nike-beleving en topsportinzicht met Britt Weerman. Een krachtig voorbeeld van hoe sport een merkervaring écht onvergetelijk maakt. Dit is sportmarketing in zijn puurste vorm en meest impactvolle vorm.

Op zaterdag 7 juni 2025 vond er een bijzondere sportactivatie plaats die laat zien hoe krachtig merkbeleving kan zijn als het goed wordt uitgevoerd. Samen met Intersport organiseerde FrontRow het evenement Project RUN, een inspirerende dag vol sport, beleving en verbinding. Als onderdeel van onze expertise in merkactivatie & partnerships ontwikkelden we een ervaring waarin merk, mens en beweging naadloos samenkwamen.

Het vond plaats in Zeeland, waar 31 genodigden zich letterlijk en figuurlijk in beweging lieten brengen door sport, (regen) en Nike. De dag begon in Goes met een presentatie van een Nike-producttrainer die de deelnemers meenam in het verhaal achter de gloednieuwe Nike Vomero 18. Daarna ontving iedere deelnemer een goodiebag met een complete Nike sportoutfit en natuurlijk de Vomero 18 zelf. Een productpresentatie op hoog niveau, maar dan met zweetgarantie.

Sportactivatie in zijn puurste vorm 

Na de inspirerende aftrap vertrok de groep met de bus naar Vlissingen. Daar werden ze opgewarmd door niemand minder dan top- en Nike-athlete Britt Weerman. Vervolgens startte de run van 6 kilometer dwars door de Zeeuwse duinen waarbij de natuur haar eigen bijdrage leverde in de vorm van een flinke lokale stortbui. Maar ook dát is sport, omgaan met onverwachte omstandigheden en samen doorzetten.

Na de run stond er een lunch klaar, omlijst door een energieke dj-set, zodat ook het sociale aspect van het event goed tot zijn recht kwam. Tijdens de Q&A met Britt Weerman kregen deelnemers de kans om in gesprek te gaan over topsport, motivatie en het belang van goede gear. De dag werd afgesloten met een ontspannen sessie running yoga die zorgde voor optimaal herstel en reflectie.

Als sportmarketingbureau waren we verantwoordelijk voor de volledige logistieke planning en uitvoering. Van op- en afbouw tot het stroomlijnen van communicatie met alle betrokken partners. Dankzij nauwe samenwerking met Intersport wisten we alle elementen van merkverhaal, productbeleving en fysieke activiteit perfect samen te brengen in één krachtige sportactivatie.

Waarom sportactivatie uitbesteden een slimme zet is

Project RUN laat zien wat er mogelijk is wanneer je sport inzet als middel om je merk echt tot leven te brengen. Door te kiezen voor een doordachte en professioneel uitgevoerde sportactivatie maak je van je product meer dan alleen een artikel, je maakt er een ervaring van. En laat dát nu precies zijn waar FrontRow in uitblinkt.

Onze roots liggen diep in de wereld van sportmarketing, waar inhoud en emotie samenkomen in beweging. We creëren events die voelen als een belevenis en herinnerd worden als een verhaal. Jij zorgt voor de ambitie, wij voor de uitvoering. Of het nu gaat om een running event, partnership activatie of een totaalconcept, wij regelen het. Van idee tot evaluatie. 

Ben jij klaar om jouw merk letterlijk in beweging te brengen? Dan is het tijd voor FrontRow.

No items found.
No items found.