In opdracht van Victorium ontwikkelden we een nieuwe en herkenbare commerciële propositie. Een propositie die moest leiden tot meer bekendheid en commerciële kansen voor Victorium. We bedachten het concept "Een thuis voor winnaars!".
Samen met je collega’s, vrienden of teamgenoten genieten van sport - Gezellig een biertje drinken na het sporten – Stap voor stap revalideren en uiteindelijk terugkomen op je oude niveau – Sportieve doelen stellen en ze realiseren – Werken aan ontwikkeling en groei – Zorgen voor balans en een goed energieniveau - Omgaan met tegenslag en sterker terugkomen.
Voor ons ben je altijd een winnaar, omdat je een doel voor ogen hebt, zichtbaar geniet en de verbinding zoekt!
In opdracht van de Landstede Hammers, kampioen van de Dutch Basketball League in 2019, ontwikkelden we een krachtige en herkenbare positionering. Deze strategie was gericht op het versterken van het merk en het realiseren van concrete groei op meerdere fronten:
Wij ontwikkelen creatieve sportmarketingcampagnes die raken. Door slim in te spelen op sportbeleving creëren we een emotionele verbinding met jouw merk. We zetten ons in op zowel zakelijk als maatschappelijk vlak en bieden ondersteuning aan individuele professionals en teams.
Wij organiseren krachtige zakelijke sportevenementen waarbij netwerken, beleving en business hand in hand gaan. Denk aan VIP-arrangementen, padeltoernooien of zakelijke hospitality tijdens topsportevenementen. Onze evenementen versterken het marketing-, sales- en HR-beleid van onze opdrachtgevers.
Wij organiseren sportevenementen voor jongeren, zowel onder ons eigen label VoetbalSkills als in opdracht van derden. Plezier, ontwikkeling en zelfvertrouwen staan altijd centraal. Met professionele begeleiding en een veilige, stimulerende omgeving zorgen we voor impact én persoonlijke groei.